Onze vragen en antwoorden

Veelgestelde vragen

Hier vind u antwoord op al uw vragen over betalingen die u nog moet doen of al gedaan hebt. De antwoorden vind u hier. Heeft u snel hulp nodig?
Bel dan: 024 357 8893

Hulp nodig?

Neem contact op met één van onze gespecialiseerde adviseurs

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Zodra we uw bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per e-mail als bijlage van uw verzendbevestiging. U kunt uw facturen ook downloaden in uw besteloverzicht in uw Klimaland account. Mochten er vragen zijn over de factuur, neem dan contact met ons op.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra we uw retourzending verwerkt hebben, betalen we uw binnen 14 dagen terug. Hoe snel u het geld op uw rekening hebt, hangt af van uw betaalmethode.

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?

Controleer of er geld is afgeschreven.

  • Door drukte bij de betaalprovider raakt een betaling soms vertraagd. Heeft u na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? U bent het snelst geholpen door contact met ons op te nemen. Wij sturen u dan de orderbevestiging.
  • Check ook even uw spam-box, soms komt je orderbevestiging daarbinnen.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. U kan de bestelling dan opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet, dus u hoeft niet bang te zijn dat uw uiteindelijk twee bestellingen ontvangt.

Op welke manieren kan ik betalen?

Online kunt u betalen met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of MasterCard), Apple Pay, Bancontact, Belfius, KBC, Giropay en SOFORT banking.

Kan ik contant betalen?

Ja, in onze showroom kunt u contant betalen. Reserveer een product online en kies voor ‘betalen in de showroom’ of kom langs om uw bestelling te plaatsen.

Moet ik iets betalen voor het terugsturen van mijn product?

Wilt u uw aankoop retourneren? Dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Reparatie afspraak maken?